Subject: FW: Kooskõlastamiseks projekt IP7644 Kibuvitsa tn 20a AJ592 üleminek uuele pingesüsteemile, Kristiine LO
From: "Krillo, Tristan" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 11:34:08 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Saatsin teile plaani kooskõlastamiseks, kuid vastust pole veel saanud
seega saadan igaksjuhuks meeldetuletava meili.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

põhja projekteerimispiirkond

Tristan Krillo

Projekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53025356

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.

From: Krillo, Tristan
Sent: reede, 25. juuli 2025 12:07
To: [email-masked]
Subject: Kooskõlastamiseks projekt IP7644 Kibuvitsa tn 20a AJ592 üleminek
uuele pingesüsteemile, Kristiine LO

Tere!

Käesoleva projektiga on lahendatud AJ592 sisu demonteerimine ning sellega
seoses keskpingekaablite ühendamine.

Vastavalt projekteerimistingimustele (taotluse nr 2511002/11703) tuleb
projektlahendus teiega kooskõlastada.

Seega palun kooskõlastada projekt IP7644.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

põhja projekteerimispiirkond

Tristan Krillo

Projekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53025356

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.